بررسی / تجزیه و تحلیل سفید کننده
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:42 | بازدید : 186 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

Bleach ، مانگا حیرت انگیز ماوراء الطبیعه پرش Shonen ایجاد شده توسط mangaka Tite Kubo به شکل یک سری انیمه ، چندین فیلم انیمیشن ، موزیکال و حتی یک اپرا راک (که حتی خود کوبو نیز اعتراف کرد کاملاً سورئال در مقدمه ای برای یک حجم مانگای خودش) ، اما تنها فرمی که نتوانسته وارد آن شود در یک فیلم اکشن زنده است که تاکنون.

نتفلیکس با برادران وارنر ، که همچنین پشت صحنه اقتباسی از عملکرد زنده بلک باتلر و روورونی کنشین بود ، آنچه را که لژیونهای طرفداران Bleach در ذهن داشته اند ، تولید خواهد کرد زیرا Ichigo برای اولین بار یک ارواح را دید. به کارگردانی شینسوکه ساتو ( گانتز ، پرنسس پره ) و بازی در نقش سوتا فوکوشی  به عنوان شینیگامی با شگفت آور موهای قرمز.

پخش کننده ویدیو

00:00
01:02


قاب
سفید کننده داستان ایشیگو کوروساکی ، جوانی است که از کودکی توانایی دیدن ارواح را دارد. او از زمانی که می تواند به یاد داشته باشد آنها را در خیابان های شهر کاراکورا سرگردان کرده است. سرنوشت باعث می شود تا من با Rukia Kuchiki ، یک شینیگامی آشنا شوم ، که ارواح زمینی را به انجمن روحها آزاد می کند و آنها را راهنمایی می کند و ارواح شیطانی بخاطر روح به نام توخالی را فرو می برد. این سرآغاز یک موجود عجیب و کاملاً جدید برای ایشیگو است که یکی از این توقیف ها به او و خانواده اش حمله می کنند و رکیا را در این ناتوان ناتوان می گذارد ، به عنوان تنها جایگزینی که وی برای انتقال قدرت خود به ایشیگو دارد ، زیرا او را با شمشیر خود عبور می دهد. و به او قدرت کافی می دهد تا با روح شیطانی بجنگد ، از آن لحظه مجبور می شود از کار رکیا مراقبت کند ، به عنوان جانشین شینیگامی ،

سرانجام انجام شد
یک دلیل واضح وجود دارد که چرا مردم باید از آن هیجان زده شوند ، این نخستین اقتباس با ظرافت ساخته شده از یک انیمه است. کامل نیست ، اما از نظر قانونی بسیار بزرگی است و روح و احساس مانگا و سریال را حفظ می کند. به نظر می رسد بسیاری از بررسی های منفی که تاکنون از این فیلم دیده ام ، از طرف افرادی صورت می گیرد که یا سریال را خیلی خوب نمی شناسند (یک خطر ، زیرا آنها بدون داشتن ایده ای بسیاری از موارد را پوشش می دهند) ، یا سینمای ژاپن را نمی فهمند (برخی تکنیک های بازی / تفاوت های ظریف بین شرق و غرب متفاوت است) ، یا کسانی که به سادگی از آن متنفر هستند ، زیرا همه چیز به نظر نمی رسد 100 to با مانگا یکسان باشد (من نسخه های بسیار بدتری از اجرای زنده را روی مانگا با بودجه های بسیار بزرگتر دیده ام ، باور کنید )

من مانند بسیاری از طرفداران دیگر ، وقتی برای اولین بار اعلام شد ، نسبت به این فیلم بسیار تردید داشتم. راستش ، من فکر کردم: اوه ، نه ، لطفا ، یک فیلم انیمیشن زنده دیگر. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم این چقدر پوچ و بد است.

خوب ، من اشتباه کردم و خوشحالم که شما آقای ساتو را برنده شدید. کلیه سمت چپ من را گرفته و آن را بفروش ، و هر آنچه را برای تأمین بودجه فیلم بعدی تریلوژی خود لازم دارید (که امیدوارم اتفاق بیفتد). چندین بار او را دیده ام و هنوز حوصله نگاه کردن به او را ندارم. این نوع فیلمی است که طرفداران این سریال در هر بررسی ، به پیدا کردن سنگهای جدید پنهان ادامه خواهند داد. با این حال ، اگر با مانگا یا انیمه آشنا نیستید ، نگران نباشید ، این نوار برای افراد تازه وارد بسیار قابل دسترسی است زیرا بسیار خوب اقتباس می شود ، بنابراین نخ را از دست نمی دهید.

شخصیتها
9/10 تفاوت های جسمی وجود دارد (اوراهارا پیرتر است ، موهای ماساکی مشخص نیست ، و غیره.) ، اما بازیگری جامد است و پویایی / روابط شخصیت دقیقاً همانگونه است که در مانگا وجود دارد. حتی اگر شخصیت کمی متفاوت به نظر برسد ، او معتقد بود که بازیگران شخصیت ها هستند. ممکن است که Ichigo و Rukia دقیقاً همان مو یا چهره خود را نداشته باشند که فرد انتظار داشته باشد ، اما آنها کاملا شخصیت ها را میخکوب کردند: عزم و جوش های ایچگو ، طعنه طعنه ای Rukia ، همه چیز واقعاً عالی است.

لباس
8/10 در اینجا ، بودجه ای برای صحنه های جنگ صرفه جویی شد: ماکت های دقیقی از کاپیتان های کاپیتان یا صندل های نی را مشاهده نمی کنید. در عوض ، این فیلم سعی دارد واقعیت ها را واقعی تر جلوه دهد (یعنی پرتقالی طبیعی تر برای موهای ایشیگو ، مدل موهای کوچکتر برای اوریگیم ، و غیره.) به نظر می رسد کمتر شبیه یک کراس گیم دیوانه موزیکال راک برای سفید کننده و بیشتر شبیه آن است. دنیایی مشروعیت که در آن زندگی کند.

موسیقی
10/10 انیمه را بدون کپی کردن آن احضار می کند ، و الکساندروس دو آهنگ خارق العاده دارد که باعث می شود Bleach با لمس از تاریخ باستانی ژاپن و ویژگی های انجمن روحها احساس تازه و آوانگارد کند.

وفادار
هر زمان ممکن باشد ، فیلم تقریباً دقیقاً مانگا را دنبال می کند. برای چسباندن 6 جلد مانگا در یک فیلم ، برخی از شخصیت های جزئی (Mizuiro ، Jinta ، Ururu و غیره) نمایش داده نمی شوند و برخی از وقایع متراکم می شوند (به عنوان مثال ، طعمه توخالی Uryu جنگ Hexapodus را شروع می کند. این باعث می شود که ایشیگو به یک شینیگامی جدی تبدیل شود ، و نه یک Big Big). به طور کلی ، این داستان هنوز به روشی که مانگا به آن گفته است ، بسیار متراکم است.

لوازم جانبی
8/10 جستجوگر روح با چیزی شبیه به یک سنگ اشک آور اشک جایگزین می شود که متفاوت تر به نظر می رسد (بیایید صادق باشیم ، هنگامی که تلفن های بلوتوث با Bleach بزرگ بودند ، اکنون آنها کمی قدیمی هستند ، اما بله ، می توانستند از آنها استفاده کنند) zanpakuto بسیار دقیق تر هستند (بله ، حتی آن ایچیگو ، "منتقدان" را که ادعا می کنند او شمشیر دیگری بدست می آورد ، نادیده می گیرد ؛ تیغه سیاه نمادی که با او دائماً نشان داده می شود ، اولین کسی نبود که پایان یافت و اولین شمشیر همان کسی است که در اینجا استفاده می شود). دستکش Rukia و بسیاری چیزهای دیگر دقیقاً مانند مانگا است.

ست تحمل
9/10 به جای هدر دادن بودجه اندکی که این فیلم در اختیار داشت ، در تولید دقیق برنامه های کف و مجموعه ها فقط 3.5 میلیون هزینه شده است (که از نظر ساخت فیلم در این سطح چیزی نیست) ، همه چیز یکسان است اتاق Ichigo دقیقاً شبیه اتاق مانگا / انیمه نیست ، اما هنوز هم دارای یک تختخواب ، یک میز ، یک کمد برای مخفی کردن Rukia و غیره است. و مثل اتاق ایچیگو احساس می کند. در مورد خانواده کوروساکی نیز همین مسئله وجود دارد: اگر دقیقاً مطابق آنچه در مانگا نشان داده می شود ، قانع کننده باشد.

جنگ و دعوا
9.5 / 10 اوقات خوبی دارد که نمی توانم همه آنها را لیست کنم. آیا پرش سیم-فو در نقاط قابل مشاهده است؟ بله ، بیش از اینکه به نظر برسید ، احساس کنید (در این نوع ژانر مانگا حرکات اغراق شده است). آیا عمل خراب می شود؟ نه ، بدتر از برخی جهش هایی نیست که کاپیتان آمریکا در چند فیلم ساخته است (می دانید که در آنجا آنها به راحتی و سفتی فرود می آیند تا واقعاً "سقوط کنند / زمین شوند؟") توخالی ها کمی ساده تر و تهدید آمیز تر به نظر می رسند ، اما آنها هنوز هم همان مکانیک (صفر ، پنجه ، خز ژله ای) دارند. داستان های نبرد با شمشیر فوق العاده است ، بنابراین می توانید ایده بگیرید ، در یک لحظه شمشیر ایچیگو بر روی زمین گیر می کند و رنجی بر روی تیغ فرار می کند و به شدت حمله می کند.

تطبیق موفقیت آمیز
به طور جدی ، آن را امتحان کنید. در اینجا به اندازه کافی هواداران هاردکور (که هرگز با هزینه کمتر از بودجه مارول چیزی را دوست ندارند) در اینجا کافی است. من با تعجب دلپذیر شدم و این فیلم احساس می کند که یکبار دیگر عاشق سریال ها شود ، بنابراین من آن را به هواداران یا هر کسی که از سینمای آسیا خوشم نمی آید ، اکیداً توصیه می کنم. برو ببین

نتیجه گیری
اقتباس خوب از مانگا اصلی ، مراقبت زیاد در شخصیت های آن و طرح اصلی ، همراه با موسیقی متن فیلم خوب و تحت یک راهنمای خوب پناه گرفته است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب